Tom kwam via via bij UGLY.BE terecht, wat op ‘t einde van de rit een goeie keuze bleek te zijn. Afgelopen zomer verkocht hij zijn prachtig pand in Mortsel tenslotte op minder dan een week tijd – en kreeg hij daar bovendien meer voor dan initieel gepland. Wij planden een kort interview met hem in, zodat hij zijn ervaringen met UGLY.BE in zijn eigen woorden kon omschrijven. Hier gaan we!
Een volledig totaalpakket met een sterk verhaal
Wanneer we Tom vroegen naar de reden om voor UGLY.BE te kiezen, hoefde hij niet lang na te denken: het totaalpakket dat wij aanbieden bleek voor hem de doorslaggevende factor te zijn.
“Jullie volledige ontzorging is naar mijn mening vrij uniek, jullie aanpak is warm en persoonlijk”, aldus Tom. Hij omschreef onze aanpak dan ook als het ‘niet typische verkooppraatje’, maar wel als een volledig onderbouwd en sterk verhaal. En da’s exact waar wij elke dag naar streven!
“Dat alles gecombineerd, bewees voor mij des te meer dat UGLY.BE ‘anders dan anders’ te werk gaat. En dat sprak me ontzettend aan!”
Een vlot verkooptraject waar ‘ontzorging’ centraal stond
Om het verhaal van Tom af te trappen, begonnen we met een eerste huisbezoek. Philippe ging langs, vertelde wat meer over onze aanpak en kreeg een rondleiding in het pand. We vroegen de gegevens en documenten op die Tom op dat moment binnen handbereik had.
“En de informatie die wij zelf niet hadden, die zou UGLY.BE in onze plaats opvragen. Handig, daar moesten we ons alvast niets meer van aantrekken!”
En da’s helemaal juist: ontzorging staat bij ons voorop, ook wat administratie betreft. Op basis van al deze informatie, maakten we vervolgens een schatting op. We werkten een voorstel uit en maakten ons klaar om dit voor te leggen aan Tom…
“We konden ons volledig vinden in dit voorstel en gingen niet lang daarna langs op kantoor: daar kwamen we tot een overeenkomst en regelden we ook ineens de afspraken rond de bezoeken. Wij gaven momenten door waarop we niet thuis waren – en UGLY.BE regelde vervolgens alles zelf. Na de eerste drie bezoekdagen ging alles plots heel snel: toen hadden we al vijf biedingen op én boven de vraagprijs!”
Nadat de verschillende biedingen op tafel lagen, was het aan Tom om de gelukkige koper uit te kiezen. Toen deze keuze genomen was, hielpen we met de afhandeling en verderzetting van het traject. Zo stonden we Tom ook bij met het opstellen van de compromis, zodat hij zich ook daar niet al teveel zorgen over hoefde te maken.
Enkele dagen online, meteen prijs
We plaatsten het pand van Tom op 1 augustus online. De laatste bieding kregen we op 14 augustus. In theorie stond het pand dus twee weken online, maar… tijdens die periode waren zowel Tom als Philippe op vakantie, waardoor het project even ‘on hold’ werd gezet.
“Na onze vakantie planden we het eerste bezoek in en drie dagen later hadden we al prijs. Dus éigenlijk stond het pand maar een dag of drie online!” (lacht)
Realiteitsgetrouwe fotografie met een persoonlijk karakter
Om ons ego een beetje te strelen – en ook wel om te onderzoeken of onze aparte aanpak werkt – vroegen we Tom wat, voor hem, de grootste voordelen waren van een samenwerking met UGLY.BE. Als eerste sprak hij over het comfort van onze totaalservice, gecombineerd met de persoonlijke aanpak die wij van begin tot einde hanteren. Oef. Maar dat is niet het enige waar Tom enthousiast over was…
“Ik vind het ook indrukwekkend hoe jullie een perfect beeld van het doelpubliek voor onze woning konden vormen – en hoe jullie daarop inspeelden met de fotoshoot. De juiste accenten werden gelegd, waardoor de juiste mensen werd aangesproken. Daarom
vind ik jullie foto’s één van jullie sterkste punten. En daar ben ik niet alleen in… de bezoekers gaven ook allemaal mee dat de foto’s niet alleen prachtig waren, maar ook perfect realiteitsgetrouw werden meegegeven. Knap!”
Het is altijd fijn om complimenten te krijgen, maar in het bijzonder deze lofzang wilden we niet verloren laten gaan – en zingen we graag terug naar onze getalenteerde huisfotografe, Cristina de la Madera.
Niets blijft liggen, alles wordt gedaan zoals beloofd
Wanneer we vragen aan Tom of er nog bepaalde zaken zijn die hij wil meegeven aan het UGLY.BE team, krijgen we een glimlach – gevolgd door een mooie afsluiter.
“Goh, ik zou gewoon zeggen: blijf doen waar jullie mee bezig zijn, want jullie zijn er duidelijk erg goed in. De goeie en persoonlijke service is mij echt bijgebleven: jullie werken alles tot in detail af, alles wordt opgevolgd en niets blijft liggen. Jullie beloven een totaalpakket – én leveren dit perfect af. En da’s hele geruststelling als verkoper!”
Zin in jouw eigen succesverhaal bij UGLY.BE?
Aarzel niet om van je te laten horen. Want net zoals we dat deden bij Tom, staan wij te trappelen om jouw verkoop tot een schitterend einde te brengen. Wat denk je? Zullen we eens afspreken?